Sunday, April 26, 2009

SELESAI SUDAH....

syukur alhamdulillah...

setel sudah pesta buku pwtc slama 10 ari, semuanya ok2 belaka, luar biasa... mlm last tu dpt lak mkn free ramai2 ngan geng alaf21 sume(ofismates)... heh, thn ni rasa smngt tu lain skit, mcm berkobar2 je.. xde rasa letih... tak tau nape, sume geng2 alaf pun aku tgk bersemangat & juga team partime (fateh, fitry, joe, eddi, remy, kecik)... msk air gak bdk2 PT ni, mcm2 hal la diorg wat dr amik gmbr dlm toilet smp kacau awek announcer sruh announce kwn diorg ilang la, mak cari la, & mcm2 lg...

kalu thn2 lps aku suka bnyk merungut, tp thn ni rasanya sume perfek... apa yg aku rasa ni??
Kalu thn lps mst lth gile pnya ari2, blik umah mst merungut je, pastu sok nak bgn cam x rela je nak ulang sume tu. Tp thn ni..ntah le...cam best je sumenya... aku merelakan sumenya...

semoga thn dpn aku still camni, bersemangat patriotik dan ikhlas.

dan mlm pas mkn tu, aku tgk muka sorg2 staf alaf, rasa bersyukur coz dpt keje ngan fameli yg luar biasa camni...

syukur...syukur... alhamdulillah....

tak lupa juga utk adeq wanie, yg bro bru knal x smp 4 ari pun(mula2 lyn as a customer)... sudi sembang2 n berkwn ngan bro... siap bg cd lagu lg (tq so much, mmg cool beb),
deqwanie ni suka muzik2 nusantara, akustik dan etnik, so dia syer ngan bro, kebetulan mmg bro jns lyn muzik.
deq wanie ni kipas susah mati RAM(ramlee awang murshid) so bnyk citer kitorg pd ari perkenalan tu berkisarkan trio bagaikan puteri.. mmg ramah adeq ni, bnyk bnda yg bro x tau dia kongsi bersama... heh, 3 ari berturut2 dtg PWTC (jumaat-sabtu), nak jumpa bro RAM katanya, mmg fanatik abis...heh2...

so, setakat ni dulu la... x tau nak tmbh pe lg ni...
heh, bersua kite di entry seterusnya nnt(ntah bile agaknya...)









No comments:

Post a Comment